Üzleti feltételek (ÁSZF)

DALI s.r.o., általános üzleti feltételei

1.Általános szállítási feltételek

Eladó DALI s.r.o, Safarikova 430/3, 924 01 Galanta, ICO: 31435335, Vat. Nr. :SK2020370660. Az árut az "pingpongbolt.hu" e-shopon keresztül rendeli,E-mailben vagy telefonon keresztül. Telefonos megrendelés esetén visszaküldés nem reklamálható A megrendelt árut, (ha raktáron van) a megrendelést követő napon kiszállítjuk, hacsak nem állapodtunk meg másképp a vásárlóval. Olyan termék esetén, amelyik nincs raktáron, az ügyfelet telefonon vagy faxon keresztül értesítjük a szállítás időpontjáról. A kiszállítás a Safarikova 3187/14C, Galanta címről történik. Az áruk szállítása, az elérhetőségük szerint a vevő felelősségére és kockázatára történik.

Az árutért személyesen is eljöhet, minden munkanapon 09:00-töl 17:00-ig

A megrendelt és kézbesített árut nem lehet a vevő egyoldalú akaratánál fogva, visszaküldeni vagy lecserélni. A terméken levő címkéket tilos megrongálni és torzítani és aztán a megrongált és manipulált terméket tovább értékesíteni.

 

Elállás az adásvételi szerződéstől a vevő által

A vevőnek, aki a jogszabályok keretén belül nem a saját magánvállalkozói érdekei végett vásárolja a terméke.jogában áll felmondani a vételi szerződést az átvételtől számított 14 naptári napon belül a megkötött szerződéstől indoklás nélkül elállhat.  Az áru nem lehet használt állapotban. 

Szerződés felmondása indok megadása nélkül

 

Internetes vásárlás esetén a terméket fizikailag nem tudja megnézni se kipróbálni. Ezért, mint fogyasztónak joga van felmondani a szerződést az Online Shop-on keresztül. A fogyasztói védelmi törvény értelmében a kézbesítés idejétől számítva, 14 naptári nap áll a rendelkezésére, hogy a terméket visszaküldje.

 

  • Az eladó kizárólag a nem használt, nem ragasztott, kizárólagos csak új terméket vehet vissza!
  • Abban az esetben, ha a terméket vissza szeretné küldeni, kérjük e-mailben értesítsen minket.
  • Visszaküldés esetén okvetlenül csomagoljon a csomagba kísérőlevelet, amelybe megadja a bankszámlaszámát, amelyre ellenőrzés után vissza tudjuk utalni a termék árát.
  • A terméket ajánlva (levéllel együtt) olyan állapotban amilyenben átvette – teljes és nem használt állapotban és sértetlen eredeti csomagolásban- küldje vissza. Ajánlott a küldeményt bebiztosítani. A vásárló a terméket utánvétes csomagként nem küldheti vissza.
    Visszaküldés költségeit a vásárló köteles viselni.
  • A visszaküldött csomag kézbesítését követő 14 naptári napon belül a pénzt visszautaljuk számlájára.



Eljárás az szerződés lemondása esetén

Mivel olyan termékekről van szó, amelynek próbálása nem lehetséges, visszaküldés csak eredeti, nem kibontott termékek visszaküldése lehetséges.
Abban az esetben ha a szerződést törlik az érvényességétől kezdve,akkor a szolgáltató a vevőnek és a vevő a szolgáltatónak visszaadja vagy megtéríti a kölcsönösen elfogadott feltételeket.

Az ügyfél visszaléphet a szerződéstől úgy, hogy erről értesíti a szolgáltatót elektronikusan az e-mail info@pingpongbolt.hu címre.

Szerződés bontás esetén szükséges megadni a megrendelési számot és a vételi dátumot és felmutatni az eredeti vásárlási bizonylatot, E dokumentumok nélkül a reklamáció érvénytelen!

Ha az ügyfél már megkapta és átvette az árut, akkor az árut visszaküldheti a szolgáltató működési helyére, ahol a szolgáltató azonnal ellenőrzi a visszaküldött termék állapotát. Abban az esetben ha az árut a szolgáltató nem kifogástalan állapotban és nem eredeti csomagolásban kapja vissza a vevő köteles megtéríteni a keletkező károkat és az áru újra forgalmazhatóvá tevésével járó költségeket ( pl. hiányzó alkatrészek, sérült áru stb.).

A vételi szerződés felmondása esetén a vállalkozó köteles az ügyfélnek visszafizetni a vételárat vagy annak egy részét.

Az árut ajánlva és bebiztosítva küldje vissza, mivel hogy nem garantálhatjuk az áru postai úton való kézbesítését. Az árut ne küldje utánvételre.

Tilos az árun levő címkét rongálni vagy eltorzítani és ezt az árut ilyen állapotban értékesíteni.

A "www.pingpongbolt.hu honlapon keresztül történő megrendelés esetén a megrendelő elfogadja az általános üzleti feltételeket.
 

 

2.Díjszabási feltételek

A kiskereskedői árak már tartalmazzák az áfát , ez nem tartalmazza a szállítási költségeket és a eladó által megadott ár lista szerint változhat és ezek érvényesek a szállítás időpontjáig és az eladó előzetes bejelentés nélkül megváltozhatnak. A kereskedő az eladási árakból nem nyújt további kedvezményeket. Abban az esetben, ha megnő az eladó alapköltség (pl. beszerzési ár, az adókulcsok, szállítási díjak, valuta árfolyam),az eladó jogosult a megállapított áremelésre. Abban az esetben, ha van előleg, ez az összeg beleszámítódik a vételárba.

3. Szállítási és fizetési feltételek

1. A megrendelt áruk ellenértékét és az adásvételi szerződés szerinti áruk szállításával kapcsolatos költségeket a vevő a következő módon fizetheti:

  • online fizetés BARION online rendszeren keresztül
  • utánvéttel az áruk átadásakor
  • ellőreutalás 

Eladó jogosult az utánvét lehetőségét szüneteltetni.

2. A vevő a vételárral együtt köteles megtéríteni az eladónak az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségeket az adásvételi szerződésben meghatározott összegben. Hacsak az alábbiakban a jelen ÁSZF kifejezetten másképp nem rendelkezik, a vételár magában foglalja az áruk szállításával kapcsolatos költségeket is bizonyos rendelési összeg elérése estén. Ezt az összeget az eladó határozza meg és tünteti fel az online áruház felületein. A fogyasztó/vevő az adásvételi szerződés elfogadásával kijelenti, hogy ha a leadott rendelés összege nem éri el a minimális rendelési értéket, fizeti a szállítás költségeit.

3. Készpénzben történő fizetés esetén a vételár az áru átvételét követően fizetendő a helyszínen (utánvét).

4. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
barion-card-strip-cz__small

5. Online fizetés esetén a vevőnek a vételár megfizetésére vonatkozó kötelezettsége akkor teljesül, amikor a vonatkozó összeget jóváírásra kerül az eladó bankszámláján.

6. Az eladó nem igényel előleget vagy más hasonló fizetést a vevőtől. A vételár kifizetése az áru elküldése előtt nem minősül óvadéknak.

7. Az áruk a megrendelésben megadott címre kerülnek szállításra.

8. A szállítási módot a vevő választja ki a megrendelés során. Szállítást a GLS és Packeta futárszolgálat által történik meg.
Ammenyibe a megrendelt áru készleten van, és megrendelés 12:00 van leadva kézbesítési idő 1 munkanapot vesz igénybe. Packeta esetén 2-3 munkanap.

9. Az áruk szállításának költségeit, az áru feladásának és átvételének módjától, valamint rendelési összegtől függően, az adásvételi szerződésben határozzák meg. Abban az esetben, ha az eladó által meghatározott szállítási módtól a vevő külön kérése alapján eltérően állapodnak meg, a vevő viseli az e szállítási móddal járó kockázatot és esetleges további költségeket.

10. Ha az adásvételi szerződés szerint az eladó köteles az árut a vevő által a megrendelésben megjelölt helyre szállítani, a vevő köteles átvenni az árut a szállításkor. Abban az esetben, ha a vevő részéről szükséges az árut többször vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon szállítani, a vevő köteles megfizetni az áru ismételt leszállításával kapcsolatos költségeket, ill. egy másik kézbesítési móddal kapcsolatos költségek.

11. Az áru fuvarozótól történő átvételét követően a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és bármilyen hiba esetén haladéktalanul értesíteni a fuvarozót. A csomagolás megsértésének megállapítása esetén a vevő nem köteles átvenni az árut a fuvarozótól.

12. Az eladó számlát állít ki a vevőnek. A számlát a eladó a csomagba csatolja.

13. Utánvét esetén az áruk tulajdonjoga az áruk teljes vételárának, beleértve a szállítási költségek megfizetésével egyidejűleg száll át a vevőre, míg egyéb módon történő fizetés esetén az áru átvételével száll át a tulajdon a vevőre.

14. Az áru megsemmisüléséért, megrongálódásáért vagy elvesztéséért a felelősség az áru átvételének időpontjában, vagy abban a pillanatban hárul a vevőre, amikor a vevőnek az árut az adásvételi szerződésben foglalt feltételek betartása esetén át kellett volna vennie.

A fizetés történhet készpénzben, utánvétellel vagy banki átutalással előre. Kiskereskedők határozatlan futamidejű számlára nem fizethetnek. Céges számlaigényüket kérjük, hogy jelezzék előre, mivel ezen számlák kiállításához szükségünk van az Önök adószámára és a cégük ellenőrzésére is (adószámuk érvényességének az ellenőrzésére a központi adatbázisban).

4. Kizárólagos tulajdon

Eladó a termékre fenntartja tulajdonjogát mindaddig, amíg a termék kifizetésre nem kerül a vevő által, beleértve a járulékos költségeket is.A leszállítást követően keletkezett kár a vevőre hárul.

5. Jótállás

A vevő köteles a kézbesítésnél ellenőrizni az áru állapotát!! Kár vagy hiányzó alkatrész esetén a vevő kitölti a futárnál levő szállítási nyomtatványt és ezt a megerősítés érdekében ajánlva elküldi a szállítótársaságnak. A vevő köteles elküldeni a felül említett ajánlott levélmásolatát az eladónak.A kézbesítési reklamáció csak akkor fogadható el, ha ezt a vevö írásos formában és a kézbesítés után 5 napon belül teszi meg.

 A kártérítés csak az adásvételi szerződésben szereplő termékre vonatkozik.

Azokra a termékekre (ruházati cikkek, cipők) 24 hónapos jótállási idő vonatkozik. Azokra a termékekre, amelyek használattal elhasználódnak (borítások, fák ... és hasonló terméke) jótálás csak akkor vonatkozik, ha  a termék láthatóan gyártáshibás.

6. Adatkezelés

A személyes adatok feldolgozására vonatkozó információk

DALI s.r.o. , székhelye: Safarikova 1837/14C, 924 01 Galanta, ID 31435335 foglalkozik az Ön által benyújtott személyes adatok védelmével. Fontos, hogy tudják, hogy az Ön által megadott személyes adatokat a 2016/679 / EU rendelet és a 18/2018. Számú személyes adatok védelmével kapcsolatos felelősségteljes, átlátható módon dolgozták fel. Ön jogosult arra, hogy információt kérjen a rögzített személyes adatokról, javításukról vagy törlésükről, amennyiben azt Ön beleegyezése alapján adja meg. Automatizált feldolgozás esetén Önnek joga van az adatok hordozhatóságához, és nem kizárólag a határozat alapján alapul. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos bármilyen kérdése és kérelme esetén írásban kapcsolatba léphet velünk a cég székhelyén.

Személyes adatok biztosítása

DALI s.r.o. gondoskodik az Ön által megadott személyes adatok biztonságáról. Megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hoztunk az adatok védelmére, figyelembe véve a feldolgozás fontosságát. Az illetéktelen személyek nem férhetnek hozzá személyes adataival, amelyeket Öntől szereztünk, és mi nem adjuk át beleegyezésünk nélkül más jogalanyoknak további feldolgozásra, kivéve, ha ezt a törvény előírja, vagy jogi érdekünk védelme.

Az információhoz való jog

Joga van megkérni a DALI s.r.o. milyen személyes adatokat, milyen mértékben és milyen célból dolgozunk Önről. Ezen információkat 30 napon belül, rendkívüli időpontokban, legkésőbb 90 napon belül ingyen nyújtjuk. Kivételes esetekben előzetesen tájékoztatjuk Önt az idő meghosszabbításáról. Ha az Ön által gyűjtött adatokról értesítést igényel, először meg kell győződnünk arról, hogy Ön az a személy, akinek ez az információ tartozik. Kérésére tehát elegendő személyazonosságot biztosítson személye számára. Szükség esetén jogunk van arra, hogy további információkat kérjenek az Ön azonosításához, mielőtt átadjuk Önnek a feldolgozott személyes adatokat.

Jogunk van az ésszerűen elutasítani az indokolatlan, vagy nem megfelelő tájékoztatási követelményeket, és ésszerűtlen erőfeszítést igényelnek, vagy azokat nehezen lehet megszerezni (jellemzően biztonsági rendszerekből, archív anyagokból stb.).

Adatátviteli jog

Önnek joga van ahhoz, hogy strukturált, általánosan használt és gépileg olvasható formában megkaphassa az Önről rögzített személyes adatait. A kérelem alapján ezek az adatok átadhatók egy másik üzemeltetőnek.

Adatfrissítés, helyes javítás

Mivel a személyes adatok idővel változhatnak (például a Vezetéknév megváltoztatása), örömmel vesszük, ha tájékoztatna, hogy személyes adatai megváltoztak, hogy adatai aktuálisak legyenek, hogy ne történjenek felesleges hibák. A változás adatok beadása szükséges ahhoz, hogy megfelelően elvégezhessük működésünket.

Ez szintén befolyásolja a személyes adatok helyesbítéséhez való jogát. Ha úgy találja, hogy adataink nem aktuálisak, jogában áll korrekciót kérni.

Ellenvetés

Ha úgy gondolja, hogy az Ön személyes adatait nem dolgozzuk fel SVK és Európai Unió érvényes jogszabályai szerint, akkor Önnek jogában áll ellenvetést emelni, ellenőrizni fogjuk a kérelem jogosultságát. Az ellent´vetés idején a személyes adatok feldolgozása mindaddig korlátozott lesz, amíg ellenőrzik, hogy ellenvetése jogszerűségét. Azt is tájékoztatjuk Önöket arról, hogy jogában áll az Ön személyes adatfeldolgozását a megfelelő Személyes Adatvédelmi Hatóságnál a következő címen:

Személyi adatvédelmi hivatal

Borderline 12

820 07 Bratislava 27

Slovakia

A feldolgozás korlátozásának joga

Önnek joga van korlátozni személyes adatainak feldolgozását, ha úgy véli, hogy az ilyen nyilvántartások nem pontosak, vagy jogellenesen feldolgozzuk azokat, továbbá ha úgy gondolja, hogy ezek feldolgozásához már nincs szükségünk ilyen adatokra.

A törlési jog

Ha valaha engedélyt adott a személyes adatok feldolgozására (például a hírlevél e-mail címére), akkor bármikor visszavonhatja a jogát, és olyan adatokkal rendelkezünk, amelyeket kizárólag a beleegyezésed alapján dolgoztunk fel. A lemondási jog nem vonatkozik a szerződéses teljesítési kötelezettségek, jogos indokok vagy jogos érdekek alapján feldolgozott adatokra. Ha egyes adatainkat olyan biztonsági rendszerekben tárolja, amelyek automatikusan biztosítják az összes rendszerünk rugalmasságát, és teljesítik az adatvesztés-védelmi funkciót a balesetek esetén, akkor nem a legjobb, ha törölni ezeket az adatokat a mentési rendszerektől, és gyakran nem technikailag megvalósítható. De ezek az adatok már nem aktív feldolgozásra kerülnek, és nem használhatók tovább feldolgozási célokra.

Hogyan tud kapcsolatba lépni velünk

E-mail címe info@pingpongbolt.hu vagy cégünk székhelye az Ön adatvédelmi kérdéseivel is kapcsolatba léphet:

DALI s.r.o., Safarikova 3187/14C, 924 01 Galanta, Slovakia

DALI s.r.o. személyes adatvédelmi hatóságot (DPO) használ fel a feldolgozott személyes adatok felügyeletének és ellenőrzésének fokozására.

A DPO elérhetősége: Ing.Ivan Karkuš, e-mail: dali@dalisport.sk

Webhelyek - Protokollok Fájlok

Ha belépsz weboldalunkra és tekintheted meg, feldolgozzuk a következő naplófájlokat, és tároljuk azokat a szervereinken. Az általunk tárolt adatok magukban foglalják:

  • Az IP-címed
  • A megtekintett webhely
  • Response Code http
  • A böngésző azonosítása

Ezeket az információkat legfeljebb egy évig dolgozzuk fel, és csak jogi védelem céljából.

Sütik - Cookie:

Amikor meglátogatja webhelyünket, tájékoztatjuk Önt arról, hogy a technológiát a cookie-adatok gyűjtésére és tárolására használjuk az eszközön. A cookie-k kicsi szövegfájlok, amelyeket nem küldenek bárhová, eltávolíthatja ezeket a fájlokat a böngészőből, vagy teljesen letilthatja őket. A cookie-k nem gyűjtenek személyes adatokat, de ezek nélkül a fájlok nem tudják biztosítani a webhely teljes funkcionalitását.

Elemzés és statisztika

A weboldalakat elemző szolgáltatások segítségével, figyelemmel kísérjük és elemezzük. A szolgáltatással elemzett adatok egyike sem személyes adatai. Ezzel a szolgáltatással felderítjük a forgalmi és földrajzi adatokat, a böngészőinformációkat és az operációs rendszert, amelyről internetes oldalunkon keresztül jut el. Minden információt marketing célokra használunk fel, hogy tovább javítsuk a weboldalakat és a tartalmakat, valamint jogi védelem céljából.

Hírek küldése e-mailben

Ha érdeklődni szeretne a DALI s.r.o. hírlevél ajánlatairól e-mailen keresztül, melyet megad és beleegyezik az Ön e-mail címének használatához, kizárólag e célból feldolgozhatjuk ezt az e-mailt. DALI s.r.o. nem nyújtja be az e-mail címet más tantárgyaknak. Abban az esetben, ha a jövőben úgy dönt, hogy a DALI s.r.o. Ön nem szeretne e-mailt kapni e célból, visszavonhatja hozzájárulását az itt felsorolt e-mail cím feldolgozásához vagy írásban a székhelyének címére.

Személyes adatok feldolgozása

Lássuk, hogy a DALI s.r.o. feldolgozza a következő személyes adatokat / személyes adatok kategóriáit, beleértve a létrehozott jogcímeket, célokat és feldolgozási időt a feldolgozási tevékenységek egyedi nyilvántartásaihoz.

Kategória: Üzleti adatok

Vásárlói adatok szükségesek a megrendelések feldolgozásához

E-shop megrendelés

 

Az adatokat egy másik személytől szereztük be

Nem

TA feljegyzés tartalmazza a kisebb személyekkel kapcsolatos információkat

Nem

 

Jogi cím

A szerződés teljesítése

Personal data

Cím (személyes adatok), bankszámlaszám (személyes adatok), személyi azonosító szám (DIČ), személyes cím, személyes cím, személyes cím, személyes cím, mező)

Purpose of processing

Elektronikus megrendelés az eshopban

Processing time

6 évvel az utolsó rekordból

Processors

Külső könyvelő, IS szolgáltató

Beneficiaries

futárszolgálat

 

Számla

 

Az adatokat egy másik személytől szereztük be

Nem

TA feljegyzés tartalmazza a kisebb személyekkel kapcsolatos információkat

Nem

 

Export a raktárból

 

Az adatokat egy másik személytől szereztük be

Nem

TA feljegyzés tartalmazza a kisebb személyekkel kapcsolatos információkat

Nem

 

Személyes adatok harmadik országokba történő továbbítása Nem történik meg a személyes adatok harmadik országbeli közvetítõkre vagy más címzettekre történõ továbbítása.

 

Az adatvédelmi politikát rendszeresen felülvizsgálják, és szükség esetén frissítik. Az Adatvédelmi irányelv legfrissebb módosítása 2018. május 22-én, kedden történt.

7. Használati jogok,bíróság helye

Ezekre, az általános szállítási és kereskedői feltételekre,a EU-ban érvényes jogszabályok vonatkoznak.

 

A jelen szöveget tilos lemásolni,közzétenni vagy bármilyen formában terjeszteni,az DALI s.r.o. kifejezett engedélye nélkül.